آموزش یواست سئو پیشرفته و تحلیل اشتباه سبز و قرمز

حتما دیدید خیلی ها میگن سبزه صفحات پست هامون پس سئوش خوبه! یا نارنجیه بده! 

یواست (یوست) ابزار مفیدیه اما یک ابزاره.همیشه نباید به دنبال سبز کردنش باشید! تو این آموزش به این موضوع می پردازم کجا به حرف Yoast گوش کنید کجا گوش نکنید.کجا کم گوش کنید کجا اصلا گوش نکنید!

زمانی که داشتم دوره سئو رو آماده می کردم به این فکر کردم که چیکار کنم که هم سئو وردپرس رو پوشش بدم و هم کسی سئو رو وردپرسی یاد نگیره! کاری که کردم این بود که سئو رو بدون وردپرس آموزش دادم و سپس توی وردپرس هم تطبیق دادم و نتیجه عالی بود! پس اگر قصد دارید مفصل یا با جزئیات کامل، سئو وردپرس و غیر وردپرس رو یاد بگیرید یا فرقی نکنه با چه افزونه ای در وردپرس، کار SEO رو انجام بدید، حتما دوره سئو رو ببینید!

سئو رو هیچ وقت مبتنی بر ابزار و مبتنی بر سی ام اس یاد نگیرید!هرچند که صرفا پلاگین و سی ام اس ها، بخشی از تکنیکال سئو و On-Page هستند.

محسن طاوسی هستم. با تجربه مدیریت اجرایی و ارائه مشاوره به بیش از 300 مجموعه از رقابت های کم تا بالاترین سطوح در انواع تکنولوژی ها و CMS ها.

محسن طاوسی هستم. با تجربه مدیریت اجرایی و ارائه مشاوره به بیش از 300 مجموعه از رقابت های کم تا بالاترین سطوح در انواع تکنولوژی ها و CMS ها.

3 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • محسن رضایی
    14 تیر 1402 13:39

    سلام و عرض ادب
    مشکل داشتم در افزونه yoast
    وقتی صفحه ای از طریق افزونهyoast کنونیکال میکنم که دارای url فارسی هست کاراکتر های فارسی رو حذف میکند و فقط خط فاصله ها باقی می ماند.
    آیا راه حلی دارید برای این قضیه ممنون میشم
    باتشکر

    پاسخ
  • شیدایی
    10 دی 1398 15:55

    سلام ممنون از آموزش تون بصورت خیلی کنجکاوانه ای پنل وردپرس تون رو دیدم.
    افزونه لینک ساز خودکار رو هم مشاهده کردم. این کار بصورت دستی انجام بشود بهتر نخواهد بود؟

    پاسخ
    • محسن طاوسی
      10 دی 1398 16:55

      این پلاگین، تنظیماتی داره که تفاوتی با دستی نداره و فقط کار رو راحت میکنه.چون میشه تعیین کرد در هر صفحه هر URL رو چندبار بشه تکراری لینک کرد که پلاگین های دیگه فقط محدودیت کلی دارند.خیر وقتی خروجی کار، با کیفیت و مطابق میل شما و سئو فرندلی باشه، فرقی نمی کنه این خروجی، با ابزار به دست اومده باشه یا دستی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.