ایجاد بک لینک با مرورگر لاگین شده تاثیر منفی دارد؟

بنده تا کنون چندین بار از سئو کار های مختلف شنیدم که میگن موقع لینک سازی یا از مروگر های دیگه استفاده کنین که هیچ کد آنالیز سایت داخلش نباشه یا اینکه از حالت مخفی کروم استفاده کنید بای لینک سازی حتما.

و همچنین موقع لینک سازی ایا از یک ایمیل استفاده کنیم بهتره یا اینکه هربار نام کاربری های مختلف به کار ببریم

 

پاسخ:

احتمالا اونا هم خودشون از من شنیدن اولین بار.

رد پا نباید بذارید دیگه. تو سرچ کنسولتون، تاریخچه مرورگرتون و… مشخصه که شما چه سایت هایی دارید. توی کروم هم لاگین هستید با اکانت گوگلتون. حالا شما میری رپورتاژ میخری. اولین کسی که بک لینک درج شده در صفحه رپورتاژ شما به سایت شما رو میبینه خودتونید با همون کروم و تاریخچه و سایت های سرچ کنسول. به نظرتون، اگر لینکی طبیعی ساخته بشه، شما در عرض دقیقه و ساعت، میفهمید لینکتون کجا درج شده؟

به همین دلیل باید در حالت Private یا همون Incognito اون صفحه دارای بک لینک به سایتتون رو باز کنید.

درباره ایمیل ثبت نام کردن در سایت ها نه. ایمیل داخل فرم و دیتابیس هر سایت هست. چیزی نیست که از بیرون و حتی از مرورگر و تاریخچش قابل رصد باشه. اما جیمیل لاگین شده در کروم چرا. چون همون به تنهایی می تونه کلی اطلاعات رو به هم وصل کنه.

اما اینها چیز اثبات شده ای نیست. از نظر تجربی ولی من سال 93 برای دو صفحه از دو دامنه مختلف از یک PBN بک لینک تهیه کردم به تعداد 40 عدد و به صورت sitewide و هر دو رشد داشتند. بعد از رشد، یک هفته بعد در سرچ کنسول یکی از اون دو سایت رو کنار اون یکی سایت با همون اکانت اد کردم. بعد از اینکار هر دو سایت دقیقا روی همون یو آر الی که اون پی بی ان رو زده بودم افت کرد. پی بی ان یعنی شبکه وبلاگی. 40 تا بک لینک سایت واید از 40 دامنه مختلف. شاید بگیم اون زمان قرار بوده افت کنه اصلا حتی اگه سایت دوم به سرچ کنسول همون اکانت اضافه نمی شد.

اما بالاتر درباره منطق قضیه رد پا صحبت کردم دیگه. رد پا به سرچ کنسول نیست. به خیلی چیزای دیگست به خصوص ترافیک از کروم لاگین شده که اولین شخصی که از وجود بک لینک فالو باخبر میشه خودتونید!

 

محسن طاوسی هستم. با تجربه مدیریت اجرایی و ارائه مشاوره به بیش از 300 مجموعه از رقابت های کم تا بالاترین سطوح در انواع تکنولوژی ها و CMS ها.

محسن طاوسی هستم. با تجربه مدیریت اجرایی و ارائه مشاوره به بیش از 300 مجموعه از رقابت های کم تا بالاترین سطوح در انواع تکنولوژی ها و CMS ها.

6 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • فهیمه شاهمرادی
    30 بهمن 1400 21:29

    سلام استاد وقتتون به خیر . از این محتوا و سوالات میتونیم اول این و بگیم که مثلا من الان دارم از تریبون بک لینک میگیرم . برای کاربا تریبون از یک مرور گر دیکه مثلا فایر فاکس که اکانتش هم با اکانتی که با اکانت سرچ کنسولم یکی نباشه بک لینک هام و بسازم و چک کنم؟
    یا مثلا من با مرور گر کروم و اکانت سایتم و دارم که به سرچ کنسولم هم وصله اسم اکانت a هست .
    بعد برم با یک مرور گر دیگه مثلا فایر فاکس و اکانت b برم داخل سایت هایی دیگه محتوا بزارم لینک بدم به صفحم و اینا .
    بعد با مرور گر دیگری با اکانت جیمیل c بیام بک لینک هایم را چک کنم .
    درسته ؟

    پاسخ
    • محسن طاوسی
      11 اسفند 1400 15:27

      من چنین چیزی نگفتم. لینک دادن رو کار ندارم. فقط با کروم لاگین شده خودتون نرید توی صفحه ای که لینک خودتون توش وجود داره. اولین نفری نباشید که از صفحه بک لینکتون دیدن می کنه. چون گری هت دارید کار میکنید و نباید لو بره رد پایی نداشته باشید. و همه اینها هم در نهایت یه احتماله.

  • سلام وقت بخیر
    من لینک های خروجی مقالاتم رو به ویدئوهای یوتیوب می دم معمولا
    حالا موقع چک کردن گزارشات لینک سازی داخلی متوجه شدم 0 بر میگردونه سرور و صفحه یوتیوب صفحه رو نو ایندکس میشناسه، سوالم اینه که آیا دادن لینک خروجی به سایت های فیلتر شده تاثیر منفی داره رو سایت؟
    هدف من از لینک خروجی به یوتیوب افزایش اعتبار خودم بود، با تفاسیر اتفاق می افته اصلا؟

    پاسخ
    • محسن طاوسی
      18 بهمن 1399 22:38

      گزارشات لینک سازی صفر برمیگردونه یعنی چی. مگه برنامه نویسیه. اون تولزی که صفر برمیگردونه مشکل داره. خیر لینک بدید به سایت های فیلتر شده و هرجا دلتون میخواد اگر صلاح هست که لینک بدید. لینک به یوتیوب یا لینک خروجی لزوما افزایش اعتبار نیست همیشه. نه مشکلی نداره. اون ابزاری که ازش گزارش گرفتید هم بندازید سطل آشغال

  • فرزاد روشن ضمیر
    10 بهمن 1399 22:30

    با سلام و تشکر
    در مورد IP چی؟ آیا با یک IP بک لینک بسازیم مشکلی بوجود میاره؟
    خیلی ممنون از اطلاعات خوبتون

    پاسخ
    • محسن طاوسی
      12 بهمن 1399 00:42

      لینک ساختن توسط آی پی قابل رصد نیست. یک سری آی پی تو صفحات میرن برای شمام میره. اینکه کدوم ای پی لینک رو ساخته و اون ای پی چه بازدیدهایی از چه سایت هایی داشته لاگ نمیشه و ملاک نیست. ولی مرورگر لاگین شده دیگه همه چیزش ثابته و کوکی و تاریخچه و… داره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.