جایگذاری سئو فرندلی محتوای صفحات دسته بندی فروشگاه

ایندکمن سئو یک سایت فروشگاهی رو انجام میدم و روی چند دسته بندی اصلی تمرکز کردم ، محتوا زیادی واسشون نوشتم و حس کردم که کاربر این همه محتوا تو دسته بندی فروشگاهی ببینه اذیت میشه و اصلا راحت نیست به همین دلیل اومدم محتوا ها رو گذاشتم تو آکاردئون ، الان رتبه ما تو دسته بندی کاغذ دیواری طرح آجر که سوم بودیم الان شدیم هفتم به چه دلیل هست :
ممنون میشم اگر صفحه رو ببینید و نظرتون رو بگید چون میخوام بدونم چطور درسته که برای بقیه دسته بندی ها هم که تعدادشون کم نیست انجام بدم ولی یکم ترسیدم و گیج شدم

این کارا رو انجام دادم و شک دارم که درست باشن :

1.محتوا پایین صفحه بود کلا من اومدم اچ 1 و دو سه خط از محتوا رو گذاشتم بالای صفحه و پایین صفحه آکاردئون و ادامه متن های طولانی ( در کل محتوا و تگ اچ 1 باید بالای صفحه باشه یا پایین )

2.نتونستم آکاردئون رو واسش تگ h2 یا …. کنم به همین دلیل اسم آکاردئون با اچ 2 داخل همون آکاردئون یکی شده یعنی جمله اچ 2 در آکاردئون هم تکرار شده

wallino.com/%DA%A9%D8%A7%D8%BA%D8%B0-%D8%AF%DB%8C%D9%88%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%B7%D8%B1%D8%AD-%D8%A2%D8%AC%D8%B1/

پاسخ:

از نظر فنی و Crawling، محتوای اول صفحه مهمتره و محتوای مخفی که کاربر نمیبینه از اهمیت و احتمالا از ایندکس سریعتر، خارج میشه و چیزی نیست بشه دقیق گفت و متر گرفت و به قدرت فعلی سایت و صفحه هم بستگی داره.

انقدر درگیر اچ 2 نشید. نظری درباره جای اچ وان ندارم. استایلش مهم تر از تگش هست. برای سایت فروشگاهی، محتوای متنی هر دسته رو پایین قرار بدید. اگر بالا میذارید دو سه خط نشون بدید بقیش با کلیک لود بشه ولی انتخاب من پایین لیست محصولات هست که کامل نمایش داده بشه و نهایتا با باتنی که بالای صفحه میذاریم و به کمک یو آی، کمک کنیم کاربری که متن و اطلاعات میخواد با کلیک روش، اسکرول شه پایین صفحه.

دلیل افتتونم به این راحتی نمیشه گفت از اون کار بوده.

 

محسن طاوسی هستم. با تجربه مدیریت اجرایی و ارائه مشاوره به بیش از 300 مجموعه از رقابت های کم تا بالاترین سطوح در انواع تکنولوژی ها و CMS ها.

محسن طاوسی هستم. با تجربه مدیریت اجرایی و ارائه مشاوره به بیش از 300 مجموعه از رقابت های کم تا بالاترین سطوح در انواع تکنولوژی ها و CMS ها.

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلام آقای طاووسی – اینکه یه صفحه از سایت رو چندجا از منو لینکش را بزارم مشکل داره؟ مثلا یجا با قیمت کفش توی منو بریم به صفحه x و یه بار دیگه با کلمه کفش اصفهان به صفحه x بریم. (با دوتا از کلمات هدف اون صفحه توی منو باشیم)

    پاسخ
    • محسن طاوسی
      22 آذر 1401 16:38

      مشکلی نداره مشکل اینجاست که صفحه قیمت کفش خالی نباید یکی باشه باصفحه کفش اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.