با 800 مطلب ایندکس شده بی ارزش چیکار کنیم!؟

سلام جناب طاووسی ما وب سایت داریم که قرار هست سئوش انجام بدیم، سابقه دامنه 7 سالی میشه، در بخش نوشته های وردپرس کارفرما در حدود 800 تا مطلب نوشته که هر کدام 200 یا 300 کلمه میشه، بیشتر حالت درد و دل داره تا تولید محتوای کارر پسند ! در واقع هر چی دل تنگش میخواسته نوشته !! متاسفانه این صفحات ایندکس هم شدند…

راهنمایی که از شما درخواست داشتم اینکه با این صفحات چیکار کنم؟ میتونم همشون رو ریدایرکت 301 بزنم به صفحه تماس یا صفحه درباره ما و سپس حذف 410 انجام بدم؟

دلیل اینکه نمیخوام به صفحه اصلی ریدایرکت کنم این هست که صفحه اصلی برای کلید واژه ای سئو شده است (البته برای این موضوع هم شک دارم که در صورت ریدایرکت ، صفحه اصلی گزینه مناسبی میتونه باشه یا خیر) /ممنون میشم این مورد زحمت بکشید راهنمایی کاملی داشته باشید.

پاسخ:

چون مثال نزدید نمیتونم جواب واضحی بدم. اما لازم نیست کاری کنید خیلی وقت ها. بذارید بمونه. اگر از نظر یو آی و کاربر و تجربه کاربری و نرخ تبدیل اون صفحات مشکل ایجاد کردن، بزنید نوایدکس و 404 یا 410 کنید. اگر کیوردی دارن که کیوردش مرتبط با صفحه های مهم سایت هست هر کدوم رو به صفحه مرتبطش 301 ریدایرکت کنید و حذف کنید. اونقدری که به عنوان دغدغه مطرح کردید، مشکل نیست. به زندگیتون و سئو اون سایت ادامه بدید.

محسن طاوسی هستم. با تجربه مدیریت اجرایی و ارائه مشاوره به بیش از 300 مجموعه از رقابت های کم تا بالاترین سطوح در انواع تکنولوژی ها و CMS ها.

محسن طاوسی هستم. با تجربه مدیریت اجرایی و ارائه مشاوره به بیش از 300 مجموعه از رقابت های کم تا بالاترین سطوح در انواع تکنولوژی ها و CMS ها.

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلام خسته نباشید آقای طاووسی
    یک سوال چرا سایت های pagination را نو ایندکس می کنند چرا یک سری از ربات اونها رو بستن و من یک مرودی که تحقیق کردم در موردش شاید اشتباه باشه این بود که تا 2017 این کار درست بود اما از اون سال گوگل به این صورت بوده که نوایندکس ها رو نادیده می گیره هرچی هم فالو باشه مثل سافت 98 پی سی دانلود یک سری از خبر گذاری ها این صورت هستند

    پاسخ
    • محسن طاوسی
      15 مرداد 1401 10:45

      فعل های جملات یه مقدار مشکل داره متوجه صورت مساله نشدم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.