چرا برچسب های سایت نماشا نوایندکس نیست؟

اول خواستم تشکر کنم بابت ویدئوی کیورد تارگتینگ خیلیی عالی بود.
چرا تگ ها در سایت نماشا نو ایندکس نیستند؟
خیلیی از صفحات طبق گفته خودتون الان کنیبال ایجاد کرده، لطفا میشه بگید چرا نوایندکس نشده و چرا کنونیکال به دسته نشده!
شما گفتید اگر کنیبال بشه فقط باید ریدایرکت بشه و این درسته، ولی خب قبل اینکه کنیبال بشه اگر تگ کنونیکال زده بشه که جلوگیری میشه تا حدودی.
ولی خب سوال اصلیم این بود که الان گیج شدم چرا تگ ها نو ایندکس نیستند و کنیبال ایجاد کردن.

پاسخ:

اولا که این سایت در حال حاضر در کنترل من نیست. دوم اینکه سایت UGC فرق می کنه. شما کنترل برچسب ها و حتی محتوای کاربران رو ندارید. اگر نواینکدس کنیم PLP هایی که میتونن رتبه بگیرن ایندکس نمیشن. نماشا کلا PLP نداره و زمانی که من بودم نرسیدیم به برچسب هاش اصلا. در سرفصل سئو سایت های UGC دوره سئو مفصلا به این موارد پرداختم.

این سایت ها در هر صورت کنیبال میشن و راهکار تارگت کردنش خیلی مفصل و گستردست. و اون هم دخالت ادمین و developer در برچسب های تارگت شده برای ایجاد لینک داخلی و… هست. در سایت های غیر یو جی سی، ما از اول رو تارگت هامون کار میکنیم و حواسمون هست صفحات با هم رقابت نکنن و کیورد ها رو دقیق و با قدرت روی صفحاتش تارگت کنیم. اما در سایت UGC ما همه صفحات رو وسط ریختیم و داریم و بعد میایم مثل جارو کشیدن، صفحات(برگ ها) رو دسته دسته می کنیم و روی صفحه خودش بر اساس کیورد ریسرچ خودمون، تارگت می کنیم. یعنی صفحات فعلی رو سازماندهی میکنیم که کدوم ویدئو ها تو کدوم صفحات لیستی(برچسب) قرار بگیرن و کدوم ویدیو ها لینک داخلی اون(برچسب) رو داشته باشن و همچنین استفاده از صفحات قدیمی، خاک خورده، حذف شده و… . انگار یک میلیون نفر از مردم جایی جمع شدن. شما میاید تو دسته های مختلف(بی نهایت برچسب) سازماندهیشون می کنید. هر وقت هر کدوم از اون برچسب ها صدا زده شد، بخشی از این مردم دستشون رو بالا میبرن. 

محسن طاوسی هستم. با تجربه مدیریت اجرایی و ارائه مشاوره به بیش از 300 مجموعه از رقابت های کم تا بالاترین سطوح در انواع تکنولوژی ها و CMS ها.

محسن طاوسی هستم. با تجربه مدیریت اجرایی و ارائه مشاوره به بیش از 300 مجموعه از رقابت های کم تا بالاترین سطوح در انواع تکنولوژی ها و CMS ها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.